سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان خبر داد و افزود: در این رابطه متهم ۶۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

توقیف خودروی بنز قاچاق ۴.۵ میلیاردی در لاهییجان

کلانشهر: فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو بنز قاچاق به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان لاهیجان خبر داد.

 

سردار عزیزاله ملکی بر برخورد قاطع مجموعه انتظامی با برهم زنندگان امنیت اقتصادی تاکید کرد و با بیان اینکه اقدامات قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و سودجویان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد، اظهار داشت: مقابله با قاچاق نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان لاهیجان حین گشت‌زنی در منطقه سوستان یک دستگاه خودرو مرسدس بنز با پلاک گذر موقت را حین تردد مشاهده و آن را برای بررسی متوقف کردند، گفت: پس از استعلامات صورت گرفته مشخص شد، خودرو مورد نظر قاچاق است.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان از توقیف و انتقال این خودرو به پارکینگ خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهم ۶۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد و کارشناسان ارزش آن را ۴۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی در پایان به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و افزود: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.