فصل گرما و دزدانی در کمین دوچرخه ها؛

سارقان دوچرخه در رشت دستگیر شدند


۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۲ | کد خبر: ۲۲۱۱۳ چاپ

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اعتراف سارق به 4 فقره سرقت دوچرخه با همکاری 3 نفر دیگر خبر داد

سارقان دوچرخه در رشت دستگیر شدند
کلانشهر :فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: سارقان دوچرخه با پیگیری سرنخ‌ها توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ محمود حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت دوچرخه از داخل منزلش توسط سارق یا سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت افزود: ماموران کلانتری 12 بلافاصله با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌ و پیگیری سرنخ‌ها، یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اعتراف سارق به 4 فقره سرقت دوچرخه با همکاری 3 نفر دیگر خبر داد و گفت:متهمان دیگر این پرونده دستگیر و 4 دستگاه دوچرخه سرقتی، 38 سانت مواد مخدر از نوع شیشه و یک عدد پایپ از منزل آنها کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ حافظی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با سارقان و مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به ویژه در مناطق جرم‌خیز، محیط را برای فعالیت مجرمانه ناامن می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است اظهار داشت: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

گفتنی است با توجه به فرار رسیدن فصل گرما و استفاده بیشتر از دوچرخه بویژه بین کودکان و نوجوانان،سارقان بیشتر از قبل در کمین دوچرخه‌ها در کوچه و یا پارکینگ منازل می نشینند تا آنها را سرقت کنند.