مرگ تلخ نوزاد ۴ روزه در اولین حمام زندگی

مادر:کف شامپو وارد بینی نوزاد شد


۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۶ | کد خبر: ۲۲۱۲۳ چاپ

تحقیقات در پرونده مرگ اسرارآمیز یک نوزاد نشان داد که او در حمام دچار حادثه‌ای تلخ شده و به‌دلیل خفگی جانش را از دست داده است.

مادر:کف شامپو وارد بینی نوزاد شد
کلانشهر : هفتم خرداد امسال گزارش مرگ مرموز یک نوزاد ۲۴روزه به قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور تحقیقات در این‌باره را صادر کرد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که نوزاد ۲۰ روز قبل‌تر یعنی زمانی که ۴روزه بود، در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفته است. پدر نوزاد که او را به بیمارستان انتقال داده بود، مدعی شد که وی در وان حمام افتاده و دچار خفگی شده است. اما به‌دلیل مشکوک بودن مرگ وی، تیم جنایی به ماجرا ورود کردند که با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که نوزاد دچار حادثه تلخی شده است.

آنطور که بررسی‌ها نشان می‌داد، در روز حادثه مادر، پسر بزرگ‌ترش را که ۶ساله بود، به همراه نوزاد ۴روزه‌اش به حمام برد. او ابتدا پسر بزرگ‌ترش را در حمام شست و بعد در حال شستن پسر دومش بود که ناگهان کف شامپو وارد بینی نوزاد شده و او بدحال شد.

مادر که به‌شدت ترسیده بود شروع کرد به داد و فریاد راه انداختن که مادربزرگ کودک و همسایه‌ها به کمک او آمدند. دقایقی بعد پدر به خانه رسید و او به همراه همسرش، نوزادش را که بدحال بود به بیمارستان رساندند. نوزاد ۴روزه، ۲۰ روز تحت درمان بود و با وجود تلاش پزشکان، سرانجام به کام مرگ رفت.

موردِ عجیب یک زایمان در بیمارستان پورسینا رشت؛
مادر ۴۲ ساله‌ای که بعد از زایمان متوجه حاملگی خود شد

نظر شما:

security code