رییس جمعیت هلال‌احمر آستارا گفت: تصادف خودروهای ایسوز با مینی‌بوس و ال نود و واژگونی یک دستگاه پراید در محور ارتباطی این شهرستان با اردبیل، ۱۹ مصدوم بر جا گذاشت.

۲ حادثه رانندگی در محور آستارا - اردبیل ۱۹ مصدوم برجا گذاشت

کلانشهر: بابک حیدرزاده تصریح کرد: برخورد خودروهای ایسوز با مینی بوس و ال نود حدود ساعت ۶ بامداد امروز در محدوده خانبلاغی محور آستارا - اردبیل روی داد و منجر به مصدومیت ۱۷ نفر از سرنشینان این خودروها شد.

 

وی افزود: امدادگران به رهاسازی ۲ نفر از مصدومان از داخل خودروهای تصادفی اقدام کردند و سپس ۱۶ نفر از مصدومان با کمک فوریت های پزشکی و یک مصدوم دیگر با همت امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی آستارا منتقل شدند و عملیات امداد و نجات در ساعت ۷:۵۷ پایان یافت.

 

وی ادامه داد: در حادثه واژگونی یک دستگاه پراید که حدود ساعت هشت صبح در محدوده کشفی محور آستارا - اردبیل روی داد، ۲ نفر مصدوم شده بودند که با کمک امدادگران هلال احمر به مراکز درمانی آستارا انتقال یافتند.

 

رییس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: علت این حوادث از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

 

محور آستارا - اردبیل با حدود ۷۵ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است و با داشتن مناظر زیبا و گردنه معروف حیران، همواره از حجم بالای تردد برخوردار است.

 

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.