هشدار صریح دادستان فومن به مدیران؛

در صورت عدم ثبت جهانی ماسوله، مقصران تحت تعقیب کیفری شدید قرار خواهند گرفت


۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۰۹:۴۸ | کد خبر: ۲۲۱۷۶ چاپ

مراد قربان‌زاده هریس، دادستان شهرستان فومن گفت: در صورت عدم موفقیت در ثبت جهانی ماسوله، مقصران تحت تعقیب کیفری شدید قرار خواهند گرفت.

در صورت عدم ثبت جهانی ماسوله، مقصران تحت تعقیب کیفری شدید قرار خواهند گرفت

کلانشهر: مراد قربان‌زاده هریس، دادستان جدید شهرستان فومن در راستای نشست مسئولان دستگاه قضایی و مدیران ارشد استانی در راستای رفع موانع ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله در سازمان یونسکو که هفته پیش در شهر ماسوله برگزار شد، دستوری صادر کرد.

 

در بخشی از این نامه با توجه به ایرادات و موانع مطرح شده در راستای ثبت جهانی ماسوله، دادستان شهرستان فومن به مدیران اجرایی که تکالیفی بر عهده آنان قرار گرفته است تذکر جدی داد که به تکالیف قانونی خود در این خصوص عمل نمایند.

 

همچنین در تذکر دادستان اشاره شده است که افرادی که با ترک فعل خود موجبات عدم ثبت ماسوله را فراهم نمایند تحت تعقیب کیفری شدید قرار خواهند گرفت.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، فرماندار فومن، مدیرکل منابع طبیعی گیلان، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، مدیرعامل آب منطقه ای گیلان، مدیرعامل مخابرات منطقه گیلان، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، مدیرکل آب و فاضلاب گیلان، مدیرعامل هلال احمر گیلان، مدیرعمل شرکت توزیع برق گیلان، مسئول پایگاه میراث فرهنگی ماسوله، شهردار شهر ماسوله و بخشدار سردار جنگل فومن از حمله مدیرانی هستند که این نامه خطاب به آنها صادر شده است.

نظر شما:

security code