تصادف دردناک موتورسیکلت با عابر پیاده در لاهیجان یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت. 

تصادف موتورسیکلت با عابر پیاده در لاهیجان یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

کلانشهر: سرهنگ «امیر طالبی» رئیس پلیس راهور استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته مورخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ یک فقره تصادف بین یک موتورسیکلت و عابر پیاده در شهرستان لاهیجان به وقوع پیوست که با اعلام خبر بلافاصله عوامل پلیس راهور استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

 

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور عوامل راهور در محل مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با عابری خانم برخورد کرده و راکب موتور سیکلت و عابر پیاده هردو مجروح شدند؛ که متأسفانه در این سانحه عابر خانم پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند. وی خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راهور علت وقوع حادثه را بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت در عدم توجه به جلو و جوانب اعلام کرده است. 

 

سرهنگ امیر طالبی در ادامه تصریح کرد: طی تحلیل تصادفات فوتی آن معبر و همچنین توجه به اینکه معبر موصوف یکی از نقاط حاشیه‌ای و خارج از بافت شهری بوده، طی بررسی از وضعیت تصادفات مشخص گردید که در سال گذشته نیز یک فقره تصادف فوتی در مورخه ۳۰ اردیبهشت ماه در آن معبر به وقوع پیوسته است. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان تاکید کرد: متاسفانه اگر بعد از وقوع تصادف فوتی سال گذشته عوامل دست اندرکار مربوطه اقدامات لازم جهت اصلاحات هندسی و ایمن‌سازی معبر موصوف را در دستور کار قرار می‌دادند شاهد تکرار یک تصادف فوتی دردناک دیگر در این معبر نبودیم.