به دلیل ابتلا به سرطان

زهرا فداکار عضو کادر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان درگذشت


۱۴۰۱/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۲ چاپ

زهرا فداکار که در واحد ارتباطات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی فعالیت می‌کرد از چند روز قبل در بیمارستان پارس رشت تحت درمان بود

زهرا فداکار عضو کادر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان درگذشت
اختصاصی کلانشهر :زهرا فداکار یکی از نیروهای کادر اورژانس پیش بیمارستانی گیلان(115) که از مدتی قبل به دلیل ابتلا به سرطان در بستر بیماری بود درگذشت.

خانم زهرا فداکار که در واحد ارتباطات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی فعالیت می‌کرد از چند روز قبل در بیمارستان پارس رشت تحت درمان بود.
او که سابقه فعالیت به عنوان مسئول شیفت «دیسپچ» اورژانس گیلان را هم داشت در دوران فعالیت خود به عنوان اپراتور نمونه مرکز اورژانس رشت مورد تقدیر قرار گرفته بود. مرکز هدایت عملیات اورژانس شهرستان دیسپچ هم نامیده می‌شود که اولین خط ارتباط مردم با اورژانس ۱۱۵ یا همان پیش بیمارستانی است.از جمله وظایف این واحد هدایت عملیات اورژانس بوده که وظیفه اعزام نزدیکترین آمبولانس را به محل حادثه دارد.
پس از درگذشت این عضو کادر درمان استان گیلان، از سوی دکتر پیمان اسدی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان و دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیام‌های تسلیت صادر شد.
کلانشهر هم ضمن تسلیت درگذشت خانم زهرا فداکار که سالها در درمان شهروندان پیشگام بوده و در خط اول کمک به بهبود سلامت مردم فعالیت داشته، برای عزیز از دست رفته آرامش و بازماندگان صبر آرزو می‌کند.