نمایشگاه مجسمه های سیمی "نه فقط سیم" خسرو ترکمان با عنوان « نفس » با 80 اثر از تاریخ 7 تا 19 خرداد ماه 1401 در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت، در معرض دید علاقه مندان قرار دارد .

نمایشگاه مجسمه های سیمی «نفس» در نگارخانه مارلیک رشت
کلانشهر : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،نمایشگاه مجسمه های سیمی خسرو ترکمان با عنوان « نفس » با 80 اثر از تاریخ 7 تا 19 خرداد ماه 1401 صبح ها از ساعت 10 تا 13 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 19 در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت ، در معرض دید علاقه مندان می باشد .   

نمایشگاه " نه فقط سیم " شامل 8 مجموعه از مجسمه های مفهومی با عناوینی چون فرشتگان، همسیارگان، سقوط، کشمکش، رابطه، میز و کودک در خانواده و همچنین درختچه های سیمی خاص با رنگ و بوی شعر و ذوق پارسی در معرض نمایش عموم قرار دارد .

خسرو ترکمان متولد 1361 در تهران – دارای مدرک مهندسی اکتشاف معدن از دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد . وی 5 سال است که هنرهای سیمی را بصورت حرفه ای و تمام وقت دنبال می کند و توانسته است سبک منحصر به فرد خود را پیدا کند که تا کنون در چند نمایشگاه مجازی بین المللی از جمله جشنواره های صلح یونسکو و نمایش آنلاین سایت آرت کویید ( Art quid ) فرانسه شرکت نموده و این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی ایشان می باشد .

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی این هنر به هنرجویان و گسترش ذهنیت خلاق در فکر جوانان است .  

نظر شما:

security code