رئیس توسعه حل اختلاف گیلان از رضایت اولیای دم در پرونده قتل غیر عمد در استان خبر داد و گفت: اولیای دم در دهه کرامت و به حرمت امام رضا(ع) اعلام بخشش کردند.

وی افزود: صاحب استخر پس از طی مراحل قانونی، به اتهام قتل غیر عمد به پرداخت دیه محکوم شد.
رئیس توسعه حل اختلاف گیلان خاطرنشان کرد:: با تلاش و وساطت خدام حرم مطهر رضوی و اعضای شورای حل اختلاف ویژه قصاص و عنایت امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایام مبارک دهه کرامت، اولیای دم در کنار پرچم بارگاه رضوی و به حرمت امام رضا(ع) با اعلام بخشش کامل از اخذ دیه، عشق و ارادت قلبی خود به اهل بیت را به نمایش گذاشتند.
نظر شما: