دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی و آشامیدنی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه‌داران و اصناف وجود ندارد، گفت: جالب اینجاست بطری آب معدنی دوهزارتومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت ۴هزار تومان است.

گران‌فروشی مغازه‌داران/ خبری از آب معدنی ۲هزارتومانی در بازار نیست
کلانشهر :با اشاره به اینکه در آذرماه سال گذشته براساس توافقات قرار شد طرح شفاف‌سازی قیمتها اجرایی شود، اظهار داشت: در آن مقطع ابتدا تولیدکنندگان ملزم به درج قیمت بودند اما به‌دلیل برخی از مشکلات اعلام شد که قیمت مصرف‌کننده باید به‌روی بطری‌ها درج شود تا از شیطنت عرضه‌کنندگان در این رابطه جلوگیری شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی و آشامیدنی با اعلام اینکه در طرح شفاف‌سازی قیمت‌ها قرار بود با درج قیمت‌ها دلال‌بازی و واسطه‌ها حذف و کالا با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد، گفت: در زمان حاضر مشاهدات بازار نشان می‌دهد که تولیدکننده ملزم به درج قیمت مصرف‌کننده شده است اما از آن طرف اصناف و عرضه‌کنندگان همکاری در این رابطه ندارند ما حتی این موضوع را چندین بار به سازمان حمایت اعلام کردیم اما متأسفانه بطری‌های آب معدنی کوچک و بزرگ با قیمت‌های بالا در بازار به فروش می‌رسد، جالب اینجاست بطری آب معدنی دوهزارتومانی در خیابان نزدیک به سازمان حمایت 4هزار تومان فروخته می‌شود.

وی با انتقاد از اینکه گویا هیچ نظارتی در فروش آب معدنی از سوی مغازه‌داران و اصناف وجود ندارد، تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد واحدهای نظارتی باید به این موضوع ورود پیدا کنند و رضایت مصرف‌کنندگان را کسب کنند.

در زمان حاضر مشاهدات بازار نشان می‌دهد آب معدنی کوچک با قیمت 4 هزار تومان تا 6 هزار تومان به فروش می‌رسد این درحالی است که قیمت مصرف‌کننده بطری آب معدنی کوچک به‌صورت متوسط در برندهای مختلف 2 هزار و 500 تا 3 هزار تومان است.

نظر شما:

security code