پلیس به‌دنبال یافتن پسر گمشده


۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۹ | کد خبر: ۲۲۴۵۸ چاپ

مأموران پلیس به‌دنبال یافتن پسربچه‌ای هستند که از 2هفته قبل در نزدیکی خانه‌شان در پایتخت گم ‌شده است.

پلیس به‌دنبال یافتن پسر گمشده
کلانشهر :این پسر 10ساله که فیاض احمدی نام دارد و از مهاجران افغان است 2هفته قبل درحالی‌که برای بازی به پارک نزدیک خانه‌شان در منطقه شمیران نو رفته بود ناپدید شد و دیگر به خانه بازنگشت. از آن زمان تلاش‌ها برای یافتن او آغاز شد اما بستگانش هرچه گشتند اثری از او پیدا نکردند.
فیاض که مدتی قبل پدرش توسط طالبان به قتل رسیده بود همراه مادر و خواهر 2ساله‌اش به ایران آمده و با عمویش زندگی می‌کرد. عموی او سرایدار مجتمعی مسکونی در شمیران‌نو بود و فیاض هم به او کمک می‌کرد. این پسر نوجوان حدود ساعت 19:30روز چهارم خرداد ماه برای بازی از خانه‌شان خارج شد اما دیگر برنگشت و همان شب خانواده‌اش ماجرا را به کلانتری منطقه گزارش دادند و از مأموران پلیس برای پیدا کردن او کمک خواستند اما به‌رغم تلاش‌های گسترده مأموران پلیس تاکنون هیچ رد و نشانی از این پسر به‌دست نیامده است و به همین دلیل خانواده فیاض با انتشار تصویر او از شهروندان برای پیدا کردنش کمک خواستند.
فرزاد احمدی، داماد عموی فیاض که پیگیر این پرونده است در این‌باره  می‌گوید: فیاض و عمویش از حدود 3ماه قبل در شمیران نو ساکن شدند. عمویش سرایدار بود و فیاض هم به او کمک می‌کرد. روز حادثه او گفت برای بازی به پارک شقایق که در آن نزدیکی است می‌رود اما بعد از خروج از خانه دیگر خبری از او نشد. درحالی‌که هوا تاریک شده و فیاض هنوز به خانه برنگشته بود نگران شدیم و به‌دنبالش رفتیم اما هیچ‌کس او را ندیده بود.
او ادامه می‌دهد: وقتی همه جا را جست‌وجو کردیم و نتوانستیم فیاض را پیدا کنیم، به ناچار به کلانتری رفتیم و گم‌شدن او را خبر دادیم. از آن روز مأموران تلاش‌های زیادی برای پیدا‌کردن فیاض انجام دادند و حتی پرونده به پلیس آگاهی فرستاده شد اما تا حالا که دو هفته از گم‌شدن او گذشته نتوانسته‌ایم او را پیدا کنیم.
این مرد در ادامه می‌گوید: در این مدت عکس فیاض را در فضای مجازی منتشر کردیم و از مردم کمک خواستیم. چند نفر هم تماس گرفتند و یکی از آنها گفت که فیاض را در بهزیستی دیده است. ما هم فورا به آنجا رفتیم اما وقتی مشخصات فیاض را دادیم گفتند چنین کودکی به آنجا منتقل نشده است. او درباره فرضیه ربوده شدن پسربچه می‌گوید: ما با هیچ‌کس خصومت و دشمنی نداشتیم که بخواهد دست به ربودن فیاض بزند. معلوم نیست چه بر سر او آمده است؛ اما امیدواریم که سلامت باشد و زودتر به خانه برگردد. او آخرین مرتبه یک لباس مشکی به تن داشت و یک کیف کمری بسته بود.
براساس این گزارش تحقیقات برای یافتن پسر گمشده توسط مأموران پلیس پایتخت ادامه دارد.

نظر شما:

security code