رئیس پلیس راه استان از جان‌‌باختن ۲ تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودرو وانت زامیاد در محور “اردبیل – آستارا” خبر داد.

تصادف مرگبار کامیون و وانت در محور اردبیل – آستارا

کلانشهر: رئیس پلیس راه استان از جان‌باختن ۲ تن و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودرو وانت زامیاد در محور «اردبیل – آستارا» خبر داد.

 

سرهنگ «جاور صفاری» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور «اردبیل -آستارا»، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه کامیون کشنده از محور اردبیل به سمت شهرستان آستارا در حال تردد بوده در محله ونبین با خودرو وانت زامیاد برخورد کرده است افزود: در این حادثه راننده ۲۳ساله وانت زامیاد و سرنشین ۳۰ساله کامیون در صحنه تصادف جان‌باختند.

 

رئیس پلیس راه استان گیلان از مجروح شدن راننده ۶۰ساله کامیون در این تصادف خبر داد و گفت: کارشناسان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

 

این مقام انتظامی در پایان از رانندگان خواست با سرعت مجاز و مطمئن رانندگی کنند و از پرداختن به کارهایی که موجبات حواس‌پرتی را فراهم می‌کند، بپرهیزند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ نباشیم.