جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و پلمب سه واحد پزشکی و زیبایی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

۳ واحد پزشکی و زیبایی غیرمجاز در گیلان پلمب شد

کلانشهر: سرهنگ حسین حسن‌پور افزود: در این خصوص متهمان ۳۳، ۳۵ و ۳۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دانشگاه علوم پزشکی و مرجع قضایی معرفی شدند.

 

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم و تاکید بر استمرار و ادامه فعالیت‌های پلیس در راستای حفظ امنیت و سلامتی مردم اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در قالب گشت مشترک با تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی، یک واحد دندانپزشکی و دو واحد زیبایی غیرمجاز و متخلف را در شهرستان رشت شناسایی و از ادامه فعالیت این موسسه‌ها جلوگیری کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: مسئولان این موسسه‌ها با قرار دادن امکانات و مجوز خود به افراد فاقد صلاحیت که دخالت در امور پزشکی و ارائه خدمات زیبایی غیرمجاز داشته‌اند موجب تخلف و به خطر انداختن سلامت مردم شده‌اند.

 

وی اظهار داشت: در همین راستا متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دانشگاه علوم پزشکی و مرجع قضایی معرفی شدند.

 

حسن‌پور با تاکید بر اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند از مردم خواست برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما:

security code