پایانِ مردی که می خواست با یک میلیون تومان شغل ایجاد کند

وزیر کار در توئیتر از سمت خود استعفا کرد/عکس


۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۲ | کد خبر: ۲۲۵۳۴ چاپ

 حجت الله عبدالملکی اولین وزیر دولت رئیسی است که استعفا می کند. او به دلیل انتقادهایش از دولت حسن روحانی و بیان ایجاد شغل با یک میلیون تومان همواره با انتقاد کارشناسان و افراد فاقد شغل مواجه بود

وزیر کار در توئیتر از سمت خود استعفا کرد/عکس
کلانشهر :حجت الله عبدالملکی وزیر کار استعفا کرد. او اولین وزیر دولت رئیسی است که استعفا می کند. عبدالملکی به دلیل انتقادهایش از دولت حسن روحانی و بیان ایجاد شغل با یک میلیون تومان همواره با انتقاد کارشناسان و افراد فاقد شغل مواجه بود.

البته عبدالملکی بعد از رسیدن به وزارت و در دی ماه گذشته علی رغم وجود شرایط نامناسب اقتصادی تاکید کرد: سه سال پیش مطرح کردیم که با یک میلیون تومان هم می‌شود شغلی ایجاد کرد و اکنون با وجود گذشت چند سال و گرانی مواد اولیه هنوز هم می‌توان با یک میلیون تومان شغلی را ایجاد کرد اگر چه با سرمایه بیشتر می‌توان کارهای بهتری انجام داد.

او متن استعفایش را در توییتر شبکه اجتماعی فیلتر شده منتشر کرده است. وی گفته است برای افزایش هماهنگی در دولت استعفا می‌دهم.

خبرگزاری اصولگرای تسنیم شامگاه دبیشب نوشته بود: قرار است در دولت با استعفای او موافقت شود و احتمالاً «زاهدی‌وفا» معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور به عنوان سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی معرفی خواهد شد.(اینجا بخوانید)

در روزهای اخیر بازنشستگان در اعتراض به میزان افزایش حقوق بازنشستگی و مستمری تامین اجتماعی در شهرهای زیادی تجمعات اعتراض آمیز برگزار کردند.

 

 

.screenshot ۲۰۲۲۰۶۱۴ ۰۹۲۲۱۸ twitterscreenshot ۲۰۲۲۰۶۱۴ ۰۹۲۵۱۸ twitter