درآمدر میلیاردی یک هکر؛

هک اینستاگرام مدیر باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه


۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۱۹:۱۶ | کد خبر: ۲۲۶۰۳ چاپ

«خاطرم هست چند سال قبل یکی از بازیکنان پرسپولیس سراغم آمد تا صفحه اینستاگرام یکی از مدیران باشگاه را هک کنم. بعد از هک صفحه ۲۰ میلیون تومان پرداخت کرد و خواست آن مدیر را تهدید کنم رضایتنامه این بازیکن را برای انتقال به امارات بدهد که آن مدیر قبول کرد.»

هک اینستاگرام مدیر باشگاه پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه

کلانشهر: مرد ۴۲ساله‌ای دستگیر شده است که با هک صفحات اینستاگرام اخاذی می‌کرد.

 

چقدر درس خواندی؟

دانشجوی فوق‌ لیسانس مهندسی بودم اما سال ۸۸ دستگیر و از دانشگاه اخراج شدم.

 

چطور کلاهبرداری می‌کردی؟

در سایت‌های اینترنتی خرید و بعد از تحویل سفارش، پول را واریز و چند دقیقه بعد از هک صاحب حساب، پول را برداشت می‌کردم.

 

چرا صفحه‌های اینستاگرام را هک می‌کردی؟

اگر کسی سفارش هک صفحه‌ای را می‌داد برایش انجام می‌دادم. با توجه به تعداد دنبال‌کننده‌هایش دستمزد می‌گرفتم. یک‌ بار برای هک صفحه‌ای در اینستاگرام، دو میلیارد تومان گرفتم.

 

سفارش کار از افراد معروف هم داشتی؟

هم بازیگر و هم بازیکن فوتبال. خاطرم هست چند سال قبل یکی از بازیکنان پرسپولیس سراغم آمد تا صفحه اینستاگرام یکی از مدیران باشگاه را هک کنم. بعد از هک صفحه ۲۰ میلیون تومان پرداخت کرد و خواست آن مدیر را تهدید کنم رضایتنامه این بازیکن را برای انتقال به امارات بدهد که آن مدیر قبول کرد. بعد از انتقال، صفحه را به او پس دادم. یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس هم با پدرش که مالک یک شرکت بود اختلاف داشت به من پول داد و برای مدتی صفحه اینستاگرام پدرش را هک کردم. من تبحر خاصی در هک دارم و به‌راحتی می‌توانم اطلاعات برخی ادارات دولتی را به دست بیاورم و صفحه اینستاگرام افراد معروف را هک کنم.»

منبع: روزنامه جام جم
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code