امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز هر حرکت منفی که خواست و مطالبات صهیونیست‌ها را تامین کند و نظام اسلامی را به چالش بکشد، مسموم و منفور است.

هر حرکت در راستای تامین مطالبات صهیونیست‌ها مسموم است

کلانشهر: آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: هر روز گروهی را برای تجمع تحریک می کنند اما دشمنان بدانند که مردم ما آگاه هستند.

 

وی افزود: تحریک کنندگان انقلابی و ولایی نیستند بلکه اکثر منافقان، فاسدان و سلطنت طلبان هستند بنابراین باید با هوشیاری و آگاهی از ترفندهای دشمنان، آنان را شاد نکنیم.

 

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ما تسلیم فرمان های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستیم و با اشاره به فرمایشات رهبری که مسئولان نیاز به حمایت دارند، اظهار کرد: مردم ما صبر اتقلابی که بیش از ۴۳ سال داشته اند هنوز دارند.

 

وی در ادامه سخنانش با اشاره به وضعیت بدحجابی و تصمیمات جلسه گذشته شورای فرهنگ عمومی گیلان در این ارتباط اظهار داشت: حجاب ابتدا باید از ادارات استان مورد توجه قرار گیرد بنابراین جز مصوبات این شورا است که هیچ زن بدحجاب و بی حجابی در ادارات حضور پیدا نکند. 

 

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه رشت با اشاره به هفته جهادکشاورزی و مسئولیت مهم دست اندرکاران این مجموعه بیان داشت: بازرسی و نظارت بر اقلام در بازار از وظایف مهم جهادکشاورزی است که باید دقیق انجام شود.

 

وی با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی علاوه بر بازرسی و نظارت اقلام در بازار باید کارهای عمده و مهم دیگری انجام دهد، افزود: مدیریت آب کشاورزی با هماهنگی دستگاه های مرتبط باید مورد توجه این مجموعه قرار گیرد در این ارتباط سدها، تالاب ها، استخرهای کوچک و بزرگ لایروبی و آب ذخیره شود تا در کشت و کار کشاورزی دچار مشکل نباشیم.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه به کشاورزان باید روش های جدید کشاورزی آموزش داده شود، گفت: در دنیای جدید، شیوه های سنتی پاسخگو نیست بلکه دانش کشاورزی و علم کارشناسان این حوزه باید به کشاورزان ارایه شود.

 

وی با تاکید بر حمایت کشاورزان اظهار داشت: بسیاری از کشاورزان به ویژه در استان گیلان تک محصولی فعالیت دارند بنابراین باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند.