استاندار گیلان گفت: تاکنون یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر بهمن ماه سال گذشته رییس جمهور به گیلان تخصیص داده شد.

یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به گیلان تخصیص یافت
کلانشهر: اسدالله عباسی روز چهارشنبه بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی در جمع طلایه‌داران نهضت تبلیغ در استانداری گیلان در رشت اظهار داشت: این میزان از اعتبارات در بخش‌های مختلف از جمله آزاد راه، راه‌آهن و فاضلاب هزینه می‌‍شود.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده درباره آب شرب روستایی افزود: با توجه به برخورداری از یکهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این بخش هیچ روستایی بدون آب شرب نخواهد بود.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه هم اکنون اندکی از شالیزارها مشکل کم آبی دارند، خاطر نشان کرد: قرارگاه جهادی در شهرستان های مختلف استان تشکیل شده ضمن اینکه لازم است تا مردم نیز در مدیریت آب همکاری‌های لازم را داشته باشند.

عباسی در ادامه سخنانش در جمع روحانیون اظهار داشت: زمانی که دولت را تحویل گرفتیم مشکلات زیادی داشتیم که در حال برطرف کردن آنها هستیم، با مدیریت جهادی مشکلات مرتفع خواهد شد.

استاندار گیلان با اشاره به کووید ۱۹ و مشکلات ناشی از آن و فوت روزانه ۷۰۰ نفر در کشور ناشی از این بیماری افزود: با گسترش واکسیناسیون و اقدامات انجام شده اکنون وضعیت کرونا در کشور و استان رضایت‌بخش است.

وی به چالش پسماند گیلان و زباله‌های دفن شده در سایت سراوان رشت در نزدیک به ۴۰ سال اشاره کرد و اظهار داشت: در این حوزه نیز اقدامات موثری انجام گرفته و اکنون تمام شیرابه ها در محل دفن زباله در سراوان رشت تصفیه می‌شود.

توجه به امر به معروف و نهی از منکر، مدیریت فرهنگ عمومی و گردشگری، به کارگیری روحانیون مبلغ، توجه به صلاحیت شوراهای روستا و تخلفات دهیاری ها از مهمترین مسایل مطرح شده توسط روحانیون در این نشست بود.

نظر شما:

security code