رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در خیابان لاکانی شهر رشت به دلیل استفاده راننده وسیله نقلیه از گوشی همراه خبر داد. 

استفاده از گوشی هنگام رانندگی، در بلوار لاکانی رشت حادثه آفرید

کلانشهر: سرهنگ «امیر طالبی» رئیس پلیس راهور استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: بعد از ظهر دیروز ۷ تیر ۱۴۰۱ یک فقره واژگونی خودروی ۲۰۶ در خیابان لاکانی شهر رشت به وقوع پیوست که با اعلام خبر بلافاصله عوامل پلیس راهور مرکز استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

 

این مقام انتظامی ادامه داد با حضور کارشناسان پلیس راهور استان در محل وقوع حادثه مشخص شد راننده وسیله نقلیه که یک مرد ۲۰ساله بوده در هنگام رانندگی از گوشی همراه خود استفاده کرده و با افتادن گوشی به زیر صندلی و تلاش برای بیرون آوردن آن، به دلیل‌عدم توجه به جلو و نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جدول تصادف نموده و با واژگونی خودرو به صورت سطحی مجروح شده است.

 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رانندگان خطرات استفاده از گوشی در حین رانندگی را جدی نگرفته و به دلیل مکالمه و یا ارسال و خواندن پیامک، نه فقط جان خود و سرنشینان بلکه جان دیگران را نیز با خطر جدی مواجه می کنند.

 

سرهنگ طالبی در پایان افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی خطرات عدیده استفاده از گوشی همراه حین رانندگی را به دفعات بسیار گوشزد کرده است و عوامل پلیس راهور در صورت مشاهده با رانندگان خاطی بر اساس قانون رفتار خواهد کرد.

نظر شما:

security code