مدیرکل پست استان گیلان منصوب شد/تصاویر


۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۰ | کد خبر: ۲۳۱۶۷ چاپ

با حکم معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پست محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان شد.

مدیرکل پست استان گیلان منصوب شد/تصاویر
کلانشهر:با حکم لیایی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پست کشور محمد حسین هوشنگی به عنوان مدیرکل پست استان گیلان منصوب شد.

پیش از ظهر امروز شریف‌زاده عضو هیئت مدیره پست کشور ضمن دیدار با کارمندان پست استان گیلان و همچنین ضمن دیدار با اسدالله عباسی استاندار گیلان و حضور در جلسه شورای اداری محمد حسین هوشنگی را به عنوان مدیرکل پست استان گیلان معرفی کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در آیین معارفه سرپرست پست استان گیلان، سرعت‌بخشی به خدمات را در گروی همدلی و بهره مندی از تجارب و دانش کارکنان شبکه پستی کشور خواند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ سعید شریف‌زاده ظهر امروز یازدهم تیرماه 1401در آیین معارفه سرپرست پست استان گیلان به ماموریت‌های شبکه پستی کشور مبنی بر هوشمند سازی فرایندها و پیاده سازی طرح تحول دیجیتال پست اشاره کرد و گفت: «در تلاشیم تا سرعت‌بخشی به خدمات را در سایه همدلی، بهره مندی از تجارب و دانش کارکنان شبکه پستی محقق کنیم.»
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به ظرفیت های پست استان گیلان و گستردگی خدمات آن، عنوان داشت: «با توجه به جمعیت استان و همچنین میزان بهره مندی افراد از خدمات پست، نیازمند تامین اعتبار جهت افزایش بهره وری و توسعه زیرساخت ها هستیم.»
وی خواستار همراهی استانداری با پست استان گیلان در خصوص اجرای پروژه های هوشمند سازی در استان شد. 

استاندار گیلان: نقش مهم پست در عرصه تجارت و ارتباطات بر کسی پوشیده نیست

استاندار گیلان نیز با بیان اینکه خدمات گسترده ی پست با اعتماد افراد جامعه ارتباطی مستقیم دارد، بر نقش مهم این سازمان خدمت رسان در عرصه تجارت و ارتباطات تاکید کرد. 
اسدالله عباسی با تأکید بر افزایش بهره وری، ارتقای کیفیت و نیز سرعت بخشی در ارائه خدمات پستی، تقویت زیرساخت های پست و هوشمندسازی آن را متناسب با ماموریت های جدید خواستار شد.
عباسی با تاکید بر برنامه محوری، افزود: «معتقدم تخصیص اعتبار برای اجرای پروژه ها و طرح های هر سازمان، باید بر اساس برنامه تحولی و همسو با اسناد بالادستی باشد، از این‌رو برای تخصیص اعتبار به پروژه های پست، باید برنامه ای جامع ارائه شود.»
در ادامه با قدردانی از تلاش های مهدی سبحانی مدیرکل پیشین پست گیلان، محمدحسین هوشنگی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی و حکم صادره از سوی محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست توسط شریف زاده به وی اعطا شد.
گفتنی است شریف زاده در این سفر از بخش های مختلف اداره کل پست استان گیلان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد. 

نظر شما:

security code