مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، از اجرای طرح جبران عقب ماندگی تحصیلی و تثبیت یادگیری دانش آموزان در مدارس استان خبر داد و گفت: دوره سخت کرونا را پشت سر گذاشتیم و آمارهای امتحانات، نشان دهنده افت تحصیلی محسوس در دانش آموزان است.

آمادگی مدارس گیلان برای جبران اُفت تحصیلی کرونایی دانش آموزان
کلانشهر:محمد فائزی، از آغاز ثبت نام در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام در پایه اول مقطع ابتدایی از اول خرداد شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام پایه اول مقطع متوسطه اول نیز از اول تیر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد:ثبت نام در پایه اول مقطع متوسطه دوم از نیمه دوم تیر آغاز می شود، زیرا دانش آموزان درگیر هدایت تحصیلی هستند و به زمان نیاز دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، ثبت نام در پایه‌های میانی همه مقاطع را خود به خود دانست و گفت: افراد در همان مدرسه‌ای که ثبت نام کردند ادامه تحصیل خواهند داد.

فائزی در پاسخ به میزان افزایش تعرفه ثبت نام در مدارس غیر انتفاعی استان،خاطرنشان کرد: این تعرفه از مرکز اعلام می‌شود و همچنان منتظر هستیم، اما افزایش بین ۱۰ تا ۳۵ درصد خواهد بود.

وی همچنین از اجرای طرح جبران عقب ماندگی تحصیلی و تثبیت یادگیری دانش آموزان در مدارس استان خبر داد و گفت: دوره سخت کرونا را پشت سر گذاشتیم و آمارهای امتحانات، نشان دهنده افت تحصیلی محسوس در دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، با بیان اینکه طرح مذکور برای موفقیت در سال تحصیلی پیش رو اجرایی می‌شود، عنوان کرد: به دنبال جبران عقب ماندگی‌ها هستم و لذا اولیا همکاری لازم را مدارس داشته باشند تا شاهد حضور حداکثری دانش آموزان در کلاس‌های جبرانی باشیم.

نظر شما:

security code