بیش از ۱۰۷ هزار نفر در مسکن ملی گیلان ثبت نام کرده‌اند و متقاضیانی که مدارک خود را تکمیل نکرده بودند، حذف شدند

صاحبان خانه های نسقی گیلان می توانند مسکن ملی ثبت نام کنند؟
کلانشهر: مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان در پاسخ به اینکه «آیا صاحبان خانه‌های نسقی هم می‌توانند در مسکن ملی ثبت نام کنند»، تصریح کرد: هر سرپرست خانوار و یا مردان و زنان مجرد واجد شرایط مسکن ملی که خانه‌ای به نام خود نداشته باشند می‌توانند ثبت نام کنند.

حسین کشاورز اظهار کرد: بیش از ۱۰۷ هزار نفر در مسکن ملی گیلان ثبت نام کرده‌اند و متقاضیانی که مدارک خود را تکمیل نکرده بودند،حذف شدند.

وی افزود: افرادی که ثبت نام آنان حذف شده می‌توانند در صورت تکمیل مدارک خود دوباره ثبت‌نام کنند.

کشاورز با بیان اینکه نیاوردن آورده اولیه باعث حذف هیچ ثبت نام کننده‌ای نشده است، خاطرنشان کرد:کمتر از ۵۰ درصد از ثبت‌نام کنندگان شرایط اخذ مسکن ملی را دارند و به نظر می‌رسد مابقی ثبت نام کنندگان به دلیل ارزان تر بودن مسکن ملی نسبت به قیمت مسکن در بازار خواسته‌اند شانس خود را برای صاحب خانه شدن با مسکن ملی امتحان کنند.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار و مردان مجرد واجد شرایط فقط پنج تا هفت درصد ثبت نام کنندگان مسکن ملی را در گیلان تشکیل می‌دهند.  

کشاورز گفت: از واحدهای باقی‌مانده طرح مسکن مهر برای متقاضیان مسکن ملی استفاده می‌شود و هم اکنون در گیلان در شهرستان هایی نظیر لوشان و منجیل این امر تا حدودی امکان‌پذیر است.

نظر شما:

security code