عماد کوچکی مدیر شعبه استان گیلان شرکت آتیه سازان حافظ گفت:در تلاش است از طریق ستاد پشتیبانی کشوری، مدت زمان پرداخت خسارت به بازنشستگانی که از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند را کوتاه کند

بازنشستگان گیلان به زودی می توانند از بیمه تکمیلی حافظ استفاده کنند
اختصاصی کلانشهر: مشکلات بازنشستگان استان گیلان در دیدار مدیر شعبه استان گیلان شرکت آتیه سازان حافظ با روسای کانون تامین اجتماعی سراسر استان مورد بررسی قرار گرفت.

عماد کوچکی مدیر شعبه استان گیلان شرکت آتیه سازان حافظ پس از تقدیر و تشکر از اعضای هیات مدیره به ویژه اقبال بافکار رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان که پیگیر حل مشکلات بازنشسته استان بود تاکید کرد: قرار است به زودی با بیمارستانهای خصوصی گیلان که قرارداد خود را با بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ لغو کرده‌اند بار دیگر قرارداد همکاری منعقد شود تا سهم کم‌تری از جیب بیمه شده هزینه شود.

مدیر شعبه استان گیلان شرکت آتیه سازان حافظ توضیح داد:مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی را خوب می‌شناسد چون خود از خانواده تامین اجتماعی است.
کوچکی افزود:در تلاش است از طریق ستاد پشتیبانی کشوری، مدت زمان پرداخت خسارت به بازنشستگانی که از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند را کوتاه کند.
به گزارش کلانشهر، شرکت آتیه‌سازان‌ حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران به بیش از 7میلیون بازنشسته در سراسر ایران خدمات تکمیلی در بخش بیمه درمان ارائه می‌کند.