رشت همچنان قربانی لج بازی های کودکانه چند عضو شورا

مخالفان شهردار باز هم برای استیضاح ناکام ماندند


۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۲ | کد خبر: ۲۳۳۲۶ چاپ

مخالفان شهردار می‌توانند یکی از دوره‌های موفقیت‌آمیز 8ماهه‌ی خود در مشاغلی که داشته‌اند را به انتخاب خود برای شهروندان شرح دهند تا آنان از گمراهی نجات پیدا کنند و مردان ایده آل گرای شهرشان که انتظار مدیریتی فتح الفتوح مانند از شهردار طی 8ماه دارند را بشناسند.

مخالفان شهردار باز هم برای استیضاح ناکام ماندند
اختصاصی کلانشهر :اوضاع رشت مناسب نیست؟ شهروندان رشتی از کمبود امکانات،وضعیت بحرانی محیط زیست،ترافیک،پارکهای کم تعداد و فضای سبز ناکافی،فضای فرهنگی اندک و نبود فضای تفریحی شهر انتقاد دارند؟

برای تعدادی از اعضای شورای شهر این موارد فاقد اهمیت است چون حدود یک ماه است که هَم و غم آنها برای چندمین بار طی 8ماه گذشته برکناری امیرحسین علوی از شهرداری رشت است.

آنها امروز هم عصبانی بودند چون نتوانستند تعداد موافقان استیضاح و برکناری علوی را از پنج نفر افزایش دهند و چهار تَن از آنها ترجیح دادند در جلسه شورای شهر حضور پیدا نکنند تا جلسه شورا لغو شود.به همین راحتی. چون از نظر این افراد رشت فاقد هرگونه مشکلی به جز برکناری امیرحسین علوی است.

تصور می کنید مدیر مد نظر  مخالفان علوی در شورا یعنی مهدی نوری هریس،محمد حسین واثق کارگرنیا،علیرضا تاج شهرستانی،مسعود عباس نژاد و حسن کریمی کرنق از امیرحسین علوی توانمندتر است؟

شواهد و قرائن و کارنامه همین مخالفان علوی نشان می‌دهد که پاسخ این سوال منفی است.

شاید لازم باشد محمد حسین واثق کارگرنیا که علی رغم پرچم‌داری‌اش در مخالفت با علوی امروز در صحن شورا حاضر بود، برای شهروندان رشت توضیح دهد که پشت پرده استیضاح شهردار منتخب شورا تنها 8ماه بعد از انتخاب از سوی خودشان چیست؟

چرا امورات مرکز استان گیلان باید چند هفته قربانی لج و لج بازی‌های کودکانه چند عضو شورا با علوی باشد ؟

از نوری هریس،علیرضا تاج شهرستانی،مسعود عباس نژاد و حسن کریمی کرنق  انتظار زیادی نیست اما از آقای کارگرنیا که بازنشسته شغلی 30 ساله است و کاملا زیر و بم سیاست و اقتصاد کشور را می‌شناسد این انتظار وجود دارد که برای شهروندان توضیح دهد در میان مشکلات اقتصادی ایران و کسری بودجه‌های همیشگی رشت، امیرحسین علوی طی 8ماه باید چه کارهایی انجام می داد که نداده است؟

اساسا آقای کارگرنیا و دیگر مخالفان شهردار می‌توانند یکی از دوره‌های موفقیت‌آمیز 8ماهه‌ی خود در مشاغلی که داشته‌اند را به انتخاب خود برای شهروندان شرح دهند تا آنان از گمراهی نجات پیدا کنند و مردان ایده آل گرای شهرشان که انتظار مدیریتی فتح الفتوح مانند از شهردار طی 8ماه دارند را بشناسند.