رفیع‌خواه که طی بیش از 15 سال فعالیت عکاسی، موفق به کسب جوایز مختلف در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده حالا قرار است در یک نشست و کارگاه که به صورت رایگان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود برای عکاسان و عموم علاقه مندان به عکاسی از تجربیات و آموزش‌های مرتبط این بخش بگوید.

کارگاه و نشست عکاسی مستند با حضور مرتضی رفیع خواه در رشت
اختصاصی کلانشهر :کارگاه و نشست عکاسی مستند با حضور مرتضی رفیع خواه عکاس مستند در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش کلانشهر، رفیع خواه که تجربه سالها فعالیت به عنوان عکاس خبری در رسانه‌های معتبر کشور را دارد طی سال‌های اخیر در حوزه عکاسی مستند بویژه در مناطق روستایی و ییلاقی تالش مشغول فعالیت بوده است. او طی سالهای گذشته بخشی از فعالیت خود را به انعکاس کمبود امکانات تحصیلی کودکان مناطق روستایی گیلان و کمک به رفع مشکلات آموزشی آنها متمرکز کرده است.

رفیع‌خواه که طی بیش از 15 سال فعالیت عکاسی خود،موفق به کسب جوایز مختلف در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده حالا قرار است در یک نشست و کارگاه که به صورت رایگان در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود برای عکاسان و عموم علاقه مندان به عکاسی از تجربیات و آموزش‌های مرتبط این بخش بگوید.

علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه این عکاس مستند که ساعت 17 روز دوشنبه بیستم تیرماه 1401 به صورت رایگان در تالار مرکزی شهر که جنب بوستان ملت رشت واقع شده با شماره : 09111374299 تماس بگیرند. به شرکت کنندگان در این نشست گواهینامه معتبر ارائه می‌شود.

گفتنی است این کارگاه به ابتکار دبیرخانه قرآن و عترت استان گیلان برگزار می‌شود.

 

نظر شما:

security code