رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرح عیدانه پلیس راهور به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و گفت: پلیس برای هموطنان در حوزه راهنمایی و رانندگی طرح‌های عیدانه در نظر گرفته است.

تسهیلات عیدانه پلیس راهور برای خودروهای با خلافی بالا

کلانشهر: سردار سیدکمال هادیانفر روز سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه خدمات این پلیس به شهروندان قابل توجه است افزود: اصلی ترین خدمات و اقدامات پلیس راهور در کاهش سوانح و تصادفات است و پلیس راهور علاوه بر کاهش تصادفات، تلاش دارد با کاهش مسائل ترافیک به مردم خدمات ارائه دهد.

 

هادیانفر درباره طرح عیدانه غدیر خم اظهارداشت: اولین عیدانه پلیس این است که افرادی که به تازگی گواهینامه می‌گیرند یا تغییر پایه در گواهینامه دارند، حداکثر ظرف ۷۲ ساعت گواهینامه آنها به درب منزل ارسال می‌شود.

 

وی ادامه داد: دومین عیدانه پلیس طرح تقسیط خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ‌ها و سومین عیدانه در نظر گرفتن تسهیلاتی برای عدم توقیف خودروهایی که خلافی بالای سه میلیون تومان دارند در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر است.

 

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: آخرین عیدانه پلیس تحویل ۷۲ ساعته کارت خودرو به شرط درست بودن اطلاعات و آدرس است همچنین افرادی که حکم مأموریت و مجوز سفر در دوران کرونا داشتند اما در آن زمان جریمه شدند، می‌توانند همچنان برای پاک کردن جرایم به مراکز اجرائیات پلیس در سراسر کشور مراجعه کنند.

نظر شما:

security code