مربی گل گهر و بازیکن سابق استقلال مورد سرقت قرار گرفت.

مربی جوان سیرجانیها که سابقه بازی در استقلال را دارد امروز برای انجام کاری اداری به خیابان مطهری تهران رفته بود که در مسیر مورد دستبرد خفتگیرها و سارقان قرار گرفت.
سارقان که ظاهرا 4 نفر بودهاند بعد از رسیدن به بیکزاده با زور چاقو وسایل قیمتی و گوشی او را به سرقت بردند.
نمایندگان ایران در آسیا به طور رسمی معرفی شدند