محمد محمدی مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امورات اجرایی تالار مرکزی به زودی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان واگذار می شود.

خبر خوش مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری به اصحاب فرهنگ و هنر گیلان
کلانشهر: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمد محمدی  مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به گیلان پیش از ظهر امروز سه شنبه ۲۱ تیر در بازدید از تالار مرکزی رشت ،گیلان را استانی سرآمد در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری دانست و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر گیلان شایسته استفاده از بهترین امکانات می باشند.
دکتر محمدی دیدگاه های  وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر را یادآور شد و افزود: باید زمینه‌ای فراهم آید که با استفاده از همه پتانسیل‌ها، اهداف ترسیم‌ شده برای تعالی ایران اسلامی و گیلان به عنوان استانی که در سپهر فرهنگی و هنری کشور می‌درخشد، محقق شود.

دکتر محمدی در ادامه گفت :با توجه به درخواست اداره کل گیلان و دستور ویژه وزیر محترم به جهت حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر، امورات اجرایی تالار مرکزی به زودی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان واگذار می شود، تا اهالی فرهنگ و هنر بتوانند استفاده بهینه از این تالار داشته باشند.

نظر شما:

security code