سنت غلطی که باز هم در مراسم عروسی فاجعه آفرید؛

تیر شادی اقوام داماد،عروس را به کُما فرستاد/عکس


۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۲ | کد خبر: ۲۳۵۵۲ چاپ

پس از حضور ماموران مشخص شد فردی به قصد شادی کردن و بر حسب سنت عشایری اقدام به شلیک تیر با اسلحه شکاری کرده که متاسفانه به دلیل شلوغی جمعیت و ناتوانی فرد در کنترل اسلحه، این شلیک منجر به مجروح شدن سه نفر شده است

تیر شادی اقوام داماد،عروس را به کُما فرستاد/عکس
کلانشهر: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در استان فارس با اشاره به ارتکاب عمل تیراندازی به نیت شادی در مراسم ازدواج، در این شهرستان، خاطرنشان کرد که براثر این اقدام، عروسی مجروح شد و به کما رفت.

سرهنگ مهدی جوکار چهارشنبه ۲۲ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود:پس از حضور ماموران مشخص شد فردی به قصد شادی کردن و بر حسب سنت عشایری اقدام به شلیک تیر با اسلحه شکاری کرده که متاسفانه به دلیل شلوغی جمعیت و ناتوانی فرد در کنترل اسلحه، این شلیک منجر به مجروح شدن سه نفر شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در آن حادثه، ۲ مرد به همراه عروس، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: ضارب بعد از این حادثه، متواری شده بود.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از محل اختفاء فرد تیرانداز یک قیضه اسلحه شکاری فاقد مجوز و استفاده شده در مراسم عروسی کشف شد.

جوکاربا بیان اینکه عروس به دلیل اصابت گلوله به کما رفته اما حال دو مصدوم دیگر رضایت‌بخش است، گفت: تالار موصوف برابر دستور مرجع قضایی پلمب شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۳۶ ساله شوهر خواهر داماد بود که برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است، تاکید کرد: هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و برای ایجاد  بستر امن و آرام در عروسی‌ها هرگونه تیراندازی ممنوع است و در صورت مشاهده سلاح و تیراندازی با قاطعیت با افراد هنجارشکن برخورد می‌شود.