رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان گفت: هفت آرایشگاه زنانه که برخلاف قوانین در صفحات مجازی فعالیت داشتند، پلمب و به ۱۹ واحد دیگر نیز تذکر داده شد.

پلمب ۷ آرایشگاه زنانه در رشت به علت فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی

کلانشهر: سرهنگ علی حیدرخواه در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در فضای مجازی، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی فعال مجازی از سوی پلیس اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از ۶۴ آرایشگاه زنانه فعال در فضای مجازی در شهرستان رشت بازدید کردند، افزود: در این راستا به ۱۹ واحد تذکر ابلاغ، برای ۱۲ واحد اخطار پلمب صادر و هفت واحد که برخلاف قوانین در صفحات مجازی فعالیت داشتند، پلمب شد.

 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر واحد صنفی آرایشگاه در راستای رعایت قوانین اشاره کرد و گفت: مجموعه انتظامی با افرادی که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضائی معرفی شدند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

تصویر تزئینی است.