رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از وقوع یک فقره تصادف فوتی ناشی از واژگونی یک خودروی پژو پارس به دلیل‌عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه خبر داد. 

دو کشته و یک زخمی در حادثه واژگونی پژو پارس در کیاشهر

کلانشهر: سرهنگ «امیر طالبی» رئیس پلیس راهور استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: حدود ساعت ۲ بامداد امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۱ یک فقره واژگونی خودرو در ورودی کیاشهر از سمت خیابان فلسطین جنوبی به وقوع پیوست که با اعلام خبر بلافاصله عوامل پلیس راهور استان گیلان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

 

این مقام انتظامی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راهور استان در محل وقوع حادثه مشخص شد یک خودروی پژو پارس با سه سرنشین جوان با سرعت بالا در حال حرکت بوده که راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داده و پس از برخورد با جدول تعبیه شده در وسط بلوار واژگون می شود. در اثر این حادثه هر سه سرنشین خودرو مصدوم شده و بعد از انتقال به بیمارستان متاسفانه دو نفر از سه سرنشین وسیله نقلیه فوت می کنند. 

 

سرهنگ طالبی در پایان با اشاره به خطرات رانندگی هیجانی جوانان در شب و تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی توسط آنان تاکید کرد: مسئولیت و نقش خانواده در آگاه سازی جوانان و جلوگیری از انجام فعالیت های خطر آفرین ترافیکی ، به خصوص در دوران نوجوانی و جوانی بسیار پر اهمیت و تاثیر گذار است، چون مسئله آموزش به عنوان یکی از رئوس مثلث ترافیک کلید رویارویی و مقابله با وقوع حوادث ناگوار رانندگی ، از اهمیت ویژه ای در ارتقاء و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک در جامعه برخوردار است.