فقط 4 درصد روستاهای گیلان فاقد گاز هستند


۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۱۶:۰۷ | کد خبر: ۲۳۸۳۰ چاپ

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۸۳ درصد عملیات شبکه گذاری بهار امسال در مناطق روستایی استان صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۶ درصد خانوارهای روستایی گیلانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

فقط 4 درصد روستاهای گیلان فاقد گاز هستند
کلانشهر:به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان؛ عیسی جمال نیکویی افزود:علیرغم برخورداری بیش از ۹۶ درصد خانوارهای روستایی گیلانی از نعمت گاز طبیعی، عملیات گازرسانی به مناطق باقیمانده با سرعت و براساس برنامه در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت:طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان گاز طبیعی در این استان، بالغ بر ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی اجرا شده و در مجموع طول خطوط گاز در گیلان به بیش از ۲۱ هزار و ۷۱۳ کیلومتر رسیده است.

نیکویی، درخصوص انشعابات گاز نصب شده در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت:در بهار امسال ۳ هزار و ۲۵۰ علمک گاز در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: با اجرای این عملیات،مجموع علمک‌های نصب شده در استان گیلان به حدود ۶۲۵ هزار عدد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: تمرکز ویژه این شرکت به امر کیفی سازی و بهبود مستمر خدمات است و با این نگاه برای برخورداری همه مردم از نعمت گاز طبیعی تلاش می‌کند.