توسط پلیس طی ۴۸ ساعت گذشته انجام شد؛

توقیف خودروی ۲۵ راننده جوان به خاطر حرکات «نمایشی و مخاطره‌آمیز» در رشت


۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۴ | کد خبر: ۲۳۹۳۵ چاپ

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اعمال قانون برای ۱۸۷ راننده متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان هزار و ۸۲۲ خودرو و دستگیری ۶ نفر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

توقیف خودروی ۲۵ راننده جوان به خاطر حرکات «نمایشی و مخاطره‌آمیز» در رشت
کلانشهر: جانشین فرمانده انتظامی گیلان از توقیف ۲۵ خودرو به دلیل تخلف و هنجار شکنی رانندگان آن‌ها در استان در ۲ شبانه روز گذشته خبر داد.

 سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت : در پی افزایش نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز خودرو، موجب برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت می‌شدند ، ۲۵ خودرو به دلیل تخلف و هنجار شکنی رانندگان آن‌ها، در ۲ روز پایانی هفته گذشته توقیف و راننده این خوردو‌ها هم جریمه شدند.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوزدر این مدت، از تردد ۴۹ گروه گردشگری بدون مجوز در قالب ۴ دستگاه اتوبوس و ۳۵ دستگاه مینی‌بوس شامل هزار و ۱۲۱ نفردر استان جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان همچنین از اعمال قانون برای ۱۸۷ راننده متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان هزار و ۸۲۲ خودرو و دستگیری ۶ نفر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ حسن‎‌پور افزود: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز ، رانندگان خودرو‌های هنجارشکن و گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.