وزیر اطلاعات در رشت:

برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم باید انقلابی و جهادی وارد عمل شد


۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۲۱:۴۷ | کد خبر: ۲۳۹۴۵ چاپ

وزیر اطلاعات در دومین روز سفر خود به گیلان، در جلسه شورای تامین استان در رشت گفت: هدایت نقدینگی به سوی تولید یکی از مهمترین سیاست‌های دولت است.

برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم باید انقلابی و جهادی وارد عمل شد

کلانشهر: وزیر اطلاعات در آغاز سخنان خود در این نشست با گرامیداشت اعیاد ماه ذی الحجه و اشاره به حضور فعال و جهادی ریاست جمهوری و تلاش شبانه روزی مجموعه دولت گفت: برای حل مشکلات و مطالبات به حق مردم باید انقلابی و جهادی وارد عمل شد و تلاش کرد.

 

سید اسماعیل خطیب، مبارزه با هرگونه فساد و زیاده خواهی را نیز از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: مبارزه با فساد، رانت، قاچاق و ویژه خواری از اولویت‌های اصلی رسیدن به موفقیت در مسیر ارائه خدمات صادقانه به مردم محسوب می‌شود.

 

وی هدایت نقدینگی به سوی تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: دولت خود را موظف می‌داند برای جهت دهی سرمایه گذاری‌ها به سمت تولید و اشتغال شرایط لازم را فراهم کند.

 

وزیر اطلاعات در ادامه به کارزار دشمن در برپایی جنگ‌های تمام عیار علیه ایران اسلامی با بهره مندی از ناتوهای نظامی، فرهنگی، سیاسی، تروریستی و خرابکاری، در کنار ناتوی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ و تعیین کننده در منطقه با کمک تمامی ظرفیت‌ها در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و کمک‌های فرهنگی و رسانه‌ای، به ویژه رسانه ملی می‌تواند با تمام قوا در میدان مبارزه حاضر و پیروز باشد.

 

استاندار گیلان هم در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص جایگاه وزارت اطلاعات و خدمات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان به نظام اسلامی، گفت: وزارت اطلاعات با همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی، خدمات بزرگ و ارزشمندی برای انقلاب ارائه کرده و اکنون پایگاهی عظیم برای مبارزه و جهاد در عرصه جنگ‌های اطلاعاتی در دنیای امروز محسوب می‌شود.

 

 اسدالله عباسی، به اهتمام ویژه دولت انقلابی و مردمی به توسعه امنیت پایدار در کشور و منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: اجلاس اخیر تهران، نشان دهنده اوج اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان است و ناامیدی بیشتر دشمنان را موجب شده است.