داماش دو،آکادمی کیا یک

داماش دو گام دیگر تا برخاستن ققنوس وار از خاکستر


۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۹ | کد خبر: ۲۴۰۱۷ چاپ

داماش برای نجات از لیگ دسته سوم و صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران باید در دو بازی رفت‌وبرگشت مقابل تیم قدیمی دارایی تهران به پیروزی برسد تا به عنوان چهارمین تیم، صعود خود به لیگ دسته دوم را جشن بگیرد

داماش دو گام دیگر تا برخاستن ققنوس وار از خاکستر
اختصاصی کلانشهر:تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز دوشنبه سوم مردادماه 1401 موفق شد با پیروزی دو بر یک مقابل آکادمی کیا به مرحله بعدی پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران صعود کند.

نیمه اول این دیدارکه در حضور حدود 7هزارهوادار برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم ابتدا تیم فوتبال کیا به گل رسید اما بازیکنان باانگیزه داماش در کنار تشویق هودارانش موفق شد با پنالتی سیامک علیزاده در دقیقه ۷۹ امیدهایش را زنده کند.

این نتیجه اما باعث صعود داماش به مرحله بعدی رقابتها نمی شد به همین دلیل حملات این تیم محبوب گیلان ادامه داشت تا در دقیقه نود پژمان نجات،نجات بخش داماش شد.

داماشی ها در دقایق مختلف بازی نسبت به داوری اعتراض داشتند و به جز این ده دقیقه وقت اضافه از سوی داور را هم نوعی بی عدالتی می دانستند.

به جز چند هزار هودار پرشور داماش که این تیم را در لیگ دسته سوم هم تنها نگذاشته اند، پرواز همای خواننده گیلانی در کنار مهدی آقازاده بازیکن سابق داماش و سپیدرود، یوسف یزدانی شهردار منطقه ۲ رشت در کنار سه عضو شورای شهر رشت در جایگاه ویژه شاهد برد داماش بودند.داماش با این نتیجه به دور بعدی رقابتهای پلی‌آف صعود کرد.

البته داماش برای نجات از لیگ دسته سوم و صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران باید در دو بازی رفت‌وبرگشت مقابل تیم قدیمی دارایی تهران به پیروزی برسد تا به عنوان چهارمین تیم، صعود خود به لیگ دسته دوم را جشن بگیرد.

طبق اعلام قبلی و با مشخص شدن برنده ها، قرار است شنبه ۸ مرداد  دیدار رفت داماش و دارایی ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاهی که هنوز اعلام نشده به مصاف هم بروند.

دور برگشت و نهایی‌ هم روز پنجشنبه ۱۳ مرداد بین داماش و دارایی برگزار می‌شود.

نظر شما:

security code