3 کشته در تصادف هولناک کامیون با پژو


۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۲ | کد خبر: ۲۴۰۴۶ چاپ

توجه به رانندگی اصولی و پرهیز از سرعت و اجتناب از راندن با خستگی و خواب آلودگی از این پیامدهای تلخ پیشگیری می‌کند

 3 کشته در تصادف هولناک کامیون با پژو
کلانشهر:مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف کامیون و خودرو پژو جی. ال. ایکس در کیلومتر ۱۶۸ محور معلمان_دامغان خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه سه نفر در دم جان باختند.

مظفر محمد خانی ضمن بیان اینکه حوالی ۷ و ۲۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه وقوع یک حادثه رانندگی به پایگاه هلال احمر جندق اعلام شد، ابراز داشت: این حادثه بین یک کامیون و خودرو پژو جی. ال. ایکس کیلومتر ۱۶۸ محور معلمان_دامغان به وقوع پیوسته است.

وی ضمن بیان اینکه دو نفر مصدوم این حادثه توسط اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند، افزود: متأسفانه در این حادثه سه نفر در دم جان باختند که عملیات رهاسازی برای این افراد به انجام رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه مرداد ماه سال جاری دو حادثه دیگر منجر به فوت در محورهای استان رخ دادند، ابراز داشت: مجموع این دو حادثه چهار فوتی بر جای گذاشت که یکی از آنها در همین محور دامغان _معلمان (جندق) رخ داده بود.

محمدخانی بابیان اینکه تصادف دو پژو ۴۰۵ کیلومتر ۲۴ محور شاهرود _گرگان باعث فوت ۳ نفر طی این حادثه شد، تصریح کرد: این حادثه تلخ هشت مصدوم نیز داشت که توجه به رانندگی اصولی و پرهیز از سرعت و اجتناب از راندن با خستگی و خواب آلودگی از این پیامدهای تلخ پیشگیری می‌کند.

وی افزود: واژگونی ون نیز کیلومتر ۶۲ محور آرادان_ سرخه روز گذشته باعث مصدومیت ۱۰ نفر شد که مهمترین حوادث رانندگی مردادماه سال جاری را شامل شدند و امیدواریم با رعایت نکات فوق کمتر شاهد از دست رفتن هموطنان عزیز و زائران گرامی باشیم.

منبع: رکنا
اشتراک گذاری:
برچسب‎ها : تصادف سمنان

نظر شما:

security code