از سرقت موتورسیکلت تا منزل

بازداشت نوجوان ۱۵ ساله در صومعه سرا با سابقه ی ۱۱ مورد سرقت


۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۵ | کد خبر: ۲۴۰۹۵ چاپ

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارق ۱۵ ساله با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: سارق نوجوان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، ۲ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان صومعه‌سرا اعتراف کرد.

بازداشت نوجوان ۱۵ ساله در صومعه سرا با سابقه ی ۱۱ مورد سرقت
کلانشهر: فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری سارق ۱۵ ساله با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای حفظ آرامش و آسایش مردم است.
وی در ادامه افزود: پس از گزارش وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان صومعه‌سرا، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی متهم این پرونده‌ها شدند، افزود: ماموران پلیس، با هماهنگی قضایی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 وی همچنین بیان داشت: سارق نوجوان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، ۲ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان صومعه‌سرا اعتراف کرد.

 سرهنگ وهاب‌زاده در پایان با اشاره به اینکه متهم ۱۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.