مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

کنگره ملی میرزاکوچک خان جنگلی در گیلان برگزار می شود


۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۳۷ | کد خبر: ۲۴۱ چاپ
کنگره ملی میرزاکوچک خان جنگلی در گیلان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه سال 1400 همزمان با یک قرن شدن شهادت میرزاکوچک است گفت: کنگره ملی میرزا کوچک خان جنگلی در یک قرن شدن شهادت این بزرگ مرد در سال 1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، پاکاری در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان در سالن اجتماعات استانداری ضمن تقدیر از برگزاری باشکوه یادواره شهدای طلاب و روحانیون در سه منطقه شرق، غرب و مرکز استان اظهار کرد: یادواره شهدای طلبه و روحانی با محوریت میرزاکوچک خان جنگلی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه سال 1400 همزمان با یک قرن شدن شهادت میرزاکوچک است گفت: کنگره ملی میرزا کوچک خان جنگلی در یک قرن شدن شهادت این بزرگ مرد در سال 1400 برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری برنامه‌هایی در قالب پیش کنگره ملی میرزاکوچک خان جنگلی در گیلان خبر داد و افزود: در این راستا فراخوان مقالات، شعر، متون ادبی و برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری تا زمان برگزاری کنگره ملی میرزاکوچک خان جنگلی در گیلان برگزار می‌شود. 

پاکاری از ساماندهی مزار شهید سید یونس رودباری در رودبار خبر داد و گفت: این شهید اولین شهید انقلاب است که در سال 42 به شهادت رسید، لذا باید در چله انقلاب نگاه ویژه‌ای به این شهید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار باید تکریم از ایثارگران مورد توجه جدی قرار گیرد، یادآور شد: براساس قانون، بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته بر عهده دستگاه‌هاست و مدت چندماهی است که این بیمه قطع و موجبات دغدغه‌ ایثارگران شده است.

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code