تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی در انزلی


۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۵ | کد خبر: ۲۴۱۹ چاپ
تشدید نظارت  بر واحدهای اقامتی در انزلی

مسوول واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر انزلی از تشدید نظارت‌ بر قیمت واحدهای اقامتی در ایام پرتردد مسافران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، مرتضی اصحابی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بندر انزلی از جمله مناطق هدف گردشگران است و درخواست مکان مناسب برای اقامت و اسکان یکی از نیازهای مسافران است، نظارت بر قیمت اجاره واحدهای اقامتی با هدف ایجاد زمینه رفاه و رضایت مسافران تشدید می‌شود.

مسوول واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر انزلی تصریح کرد: البته نظارت بر فعالیت واحدهای اقامتی و بازدید از این اماکن به صورت منظم و طی سال در دستور کار قرار دارد.

اصحابی از همکاری و قانونمداری دست‌اندرکاران و فعالان در حوزه ارایه خدمات اسکان در سطح شهرستان بندر انزلی طی تعطیلات هفته گذشته خبر داد و گفت: قیمت‌ اسکان بر اساس نرخ‌نامه مصوب اخذ می‌شود و بازرسان این اداره فقط در حوزه نظارت و پیگیری شکایات فعالیت دارند.

وی افزود: با وجود حضور گسترده مسافران در شهرستان بندر انزلی و درخواست برای اقامت، شکایتی مبنی بر تخلف و یا اخذ هزینه اضافی به این اداره گزارش نشده است.

مسوول واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر انزلی با تاکید بر اینکه نرخ‌نامه ابلاغی اجاره واحدهای اقامتی باید در معرض دید مسافران باشد، گفت: مسافران در صورت بروز هرگونه مغایرت و یا شکایت می‌توانند مراتب امر را به شماره ۱۲۴ و یا بازرسی گردشگری اطلاع دهند.

گفتنی است در حال حاضر ۸۶ واحد اقامتی در شهرستان بندر انزلی مجوز فعالیت دارند.

نظر شما:

security code