راز مخوف جسد زنِ خفه شده در علفزار


۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۵ | کد خبر: ۲۴۲۷۲ چاپ

در حالی که ابتدا تصور می‌شد جسد متعلق به زنی کارتن‌خواب باشد این فرضیه خیلی سریع رد شد زیرا بقایای باقی‌مانده نشان می‌داد جسد را داخل کیسه زباله گذاشته بودند. همچنین شواهد اولیه گویای آن بود که زن ناشناس خفه شده است

راز مخوف جسد زنِ خفه شده در علفزار
کلانشهر:کارآگاهان جنایی تهران تحقیقات گسترده‌ای را برای رازگشایی از قتل زنی ناشناس آغاز کرده‌اند، زنی که حدود چهار ماه قبل کشته شده اما جسدش دیروز در میان علفزارهای پشت یک ساختمان مسکونی پیدا شد.

فردی دیروز (یکشنبه) با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران تماس گرفت و از کشف یک جسد خبر داد. طولی نکشید که کارآگاهان و بازپرس جنایی تهران در محل حادثه در شمال تهران حاضر شدند. منطقه‌ای که جسد در آنجا پیدا شده پشت ساختمان مسکونی پنج طبقه‌ای بود که به علفزار تبدیل شده و ارتفاع گیاهان زیاد شده بود.

ماموران وقتی بالا سر جنازه رفتند دیدند از آن چیزی جز چند تکه استخوان و یک جمجمه باقی نمانده و از طرفی لباس‌های زنانه نیز در همانجا بود. همین موضوع نشان داد جنازه متعلق به زنی است که حدود ۳۵ سال دارد.
در حالی که ابتدا تصور می‌شد جسد متعلق به زنی کارتن‌خواب باشد این فرضیه خیلی سریع رد شد زیرا بقایای باقی‌مانده نشان می‌داد جسد را داخل کیسه زباله گذاشته بودند. همچنین شواهد اولیه گویای آن بود که زن ناشناس خفه شده است.

مردی که جسد را پیدا کرده بود به پلیس گفت از اردیبهشت‌ماه بوی تعفن را احساس می‌کرد اما تاکنون متوجه جسد نشده بود. این مرد گفت: همه همسایه‌ها متوجه این موضوع شده بودند اما منشاء بو را پیدا نمی‌کردیم حتی از چند کارگر خواستیم علفزار پشت ساختمان را بگردند، اما آنها هم چیزی پیدا نکردند تا اینکه خودم که از بو کلافه شده بودم به پشت بام رفتم و با چراغ قوه همه جا را گشتم تا اینکه چشمم به چیز مشکوکی خورد و وقتی پایین آمدم و به علفزار رفتم این جنازه را دیدم.

در ادامه بقایای جسد زن ناشناس به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد حدود چهار ماه از قتل او می‌گذرد. در حال حاضر کارآگاهان در تلاش هستند تا هویت مقتول را فاش کنند و به راز قتل او پی ببرند.