سامانه‌های الکترونیک بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی با هدف ارتقای بانک‌های اطلاعاتی سرویس‌های بیمه‌ای از پنج‌شنبه ۱۳ مرداد به مدت سه روز قطع می‌شود.

سامانه های الکترونیک بیمه ای تامین اجتماعی قطع می شود
کلانشهر:مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت : فعالیت سامانه‌های بیمه‌ای به منظور ارتقای بانک‌های اطلاعاتی و بهبود عملکرد خدمات مرتبط با این سامانه‌ها از روز پنجشنبه تا ۳ روز متوقف می‌شود و در این مدت تمامی سرویس‌های بیمه‌ای به جز سرویس استحقاق درمان از دسترس خارج می‌شوند.

علی حسین نژاد افزود : زمان توقف فعالیت سرویس‌های بیمه‌ای در میانه ماه و بین تعطیلات رسمی انتخاب شده تا بیمه‌شدگان و کارفرمایان دچار مشکل نشوند. 

وی افزود: در این ۳ روز ارسال ابلاغ‌های قانونی پرداخت حق بیمه نیز متوقف خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در این مدت سامانه نسخه الکترونیک تأمین‌اجتماعی در دسترس پزشکان و مراکز درمانی قرار دارد، ولی عکس بیمه‌شدگان و بازنشستگان در این سامانه قابل مشاهده نیست گفت: احراز هویت بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی در این ۳ روز، با استفاده از کارت شناسایی عکس‌دار انجام خواهد شد.

علی حسین نژاد افزود : مردم درصورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با شماره ۱۴۲۰ سازمان تأمین‌اجتماعی به‌صورت شبانه‌روزی ، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد‌نیاز خود را دریافت کنند.

برای تماس با شماره ۱۴۲۰ با استفاده از تلفن ثابت و همراه ، نیازی به شماره‌گیری کد نیست.