سردار ذوالقدر هم گفت:جهاد ممکن است با شمشیر و سلاح باشد و یا درفضای مجازی باشد؛ این جمع باید بتواند در رفع نیازمندی دیگران بکوشند. 

 ۵۰۰ هزار کنشگر فضای مجازی داریم/ ایجاد شبکه مردمی سایبری به دستور فرمانده سپاه
کلانشهر: رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره به اهمیت فضای مجازی در تحقق آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امروز خوشبختانه ۵۰۰ هزار کنشگر در فضای مجازی داریم.

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی عصر سه شنبه در رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه پایگاه های مقاومت بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و فرزندان ملت همچنان که در گام نخست انقلاب در خدمت و پاسداری از کیان ایران گام های بسیاری برداشت در گام دوم هم آماده است گام های بزرگی را در خدمت به میهن اسلامی بردارد.

وی افزود: ۵۰۰ هزارنفر کنشگر و جهادگر در فضای مجازی داریم که در خدمت به آرمان انقلاب و مردم هستند.

 به گفته سردار سلیمانی، این اجتماع با عنوان یک الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی به دنبال تحقق اهداف رهبری است و در این راه از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد.

وی گفت: ایجاد شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی که به دستور فرمانده سپاه بود در این مهم در حال تحقق است و کارنامه درخشانی را رقم خواهیم زد.

رئیس سازمان بسیج کشور خاطرنشان کرد: هرماه یک رزمایش و نقش آفرینی ملی متشکل از گروه های جهادگر بسیج و متناسب با اهداف ملت ایران برنامه ریزی شده و انجام می گیرد.

سردار ذوالقدر: امام خمینی(ره) بزرگترین جهادگر عصر حاضر است

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران هم در این اجتماع گفت: امروز در حرم امام گردهم آمدیم چرا که ایشان بزرگترین جهادگر عصر حاضر است.

سردار احمد ذوالقدر افزود: امروز پس از حوادث سیلاب چند روز اخیر در شرایطی قرار گرفتیم که ۱۶۰ شهرستان، سه هزار روستا در شرایط اضطرار است.

وی افزود: با دستور رییس سازمان بسیج نمایندگان تمام گروه های جهادی در حرم جمع شدند و بهترین جا برا جمع شدن بود چرا که امام بزرگترین جهادگر عصر حاضر است.

به گفته سردار ذوالقدر، جهاد ممکن است با شمشیر و سلاح باشد و یا درفضای مجازی باشد؛ این جمع باید بتواند در رفع نیازمندی دیگران بکوشند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه حامی پیام سیلزدگان هستم، خاطرنشان کرد: افرادی که امکان و توانایی دارند با مراجعه به سپاه می توانند به سیلزدگان کمک کنند؛ خوشبختاته نیروهای بسیج با فعالیت گروه های جهادی و بدون هیچ امکانات اولیه ای در مناطق سیلزده از جمله فیروزکوه حاضر شدند .

نظر شما:

security code