رئیس اداره اورژانس بیمارستان های وزارت بهداشت:

انجام اصلاحات اورژانس بیمارستان حشمت باید مدنظر قرار گیرد


۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴ | کد خبر: ۲۴۴ چاپ
انجام اصلاحات اورژانس بیمارستان حشمت باید مدنظر قرار گیرد

رئیس اداره اورژانس بیمارستان‌های وزارت بهداشت گفت: انجام اصلاحات اورژانس بیمارستان حشمت با توجه به قدیمی بودن نقشه آن باید مد نظر قرار گیرد و برای اتمام کار این پروژه نیز مبلغ 20 میلیارد ریال از سوی معاونت درمان وزارت تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، دکتر واعظی در نشست با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: شهرستان صومعه سرا اورژانس آبرومندی نداشت اما در مدیریت جدید بهبود فضای اورژانس این شهرستان مد نظر قرار گرفت، و امروز با افتخار می‌گویم که اجرای پروژه‌های بهداشتی درمانی در صومعه سرا شرایط خوبی دارد.

وی ادامه داد:انجام اصلاحات اورژانس بیمارستان حشمت با توجه به قدیمی بودن نقشه آن باید مد نظر قرار گیرد و برای اتمام کار این پروژه نیز مبلغ 20 میلیارد ریال از سوی معاونت درمان وزارت تخصیص یافته است.

رئیس اداره اورژانس بیمارستان‌های وزارت بهداشت با اشاره به این که اورژانس بیمارستان حشمت در ارایه خدمات به بیماران قلبی عروقی بسیار موثر است، گفت: با راه اندازی اورژانس جدید در این بیمارستان می‌توانیم شاهد بهبود مدیریت منابع و ارتقای ارایه خدمات درمانی به بیماران در این بیمارستان باشیم . 

واعظی خاطر نشان کرد: راه اندازی کلینیک‌های 24 ساعته در کنار مراکز درمانی پورسینا و رازی می‌تواند به گردش بیماران در این دو مرکز ریفرال کمک کند.

وی گفت: بهبود زیرساخت‌های درمانی در سال‌های گذشته مغفول مانده بود که امیدواریم با تیم مدیریتی جدید وضعیت آن ها ارتقا یابد.

وی خاطرنشان کرد: باید بگویم در حوزه هتلینگ مظلوم‌ترین دانشگاه کشور جهت استقرار بسته هتلینگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

نظر شما:

security code