همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در سالن اجتماعات فراجا در رشت برگزار شد.

برگزاری همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در رشت

کلانشهر: این همایش با حضور فرمانده انتظامی استان گیلان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان و فرمانده سپاه مرکزی رشت با تعداد ۱۲۰ نفر از فعالان این فریضه برگزار که سردار عزیزالله ملکی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری گفت: نیروی انتظامی حافظ ارزش های نظام است و با ایثارگری ۱۳هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ایشان با بیان اینکه انصافا بسیج موهبتی الهی است و در هر صحنه ای نیاز باشد وارد عمل می شود افزود: پلیس در زمینه امنیت اخلاقی و اجتماعی با تعامل و مشارکت با نهاد های فرهنگی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سپاه پاسداران و مجموعه بسیج توانسته اقدامات ارزنده ای در سطح استان انجام دهد.

وی تصریح کرد: کشف حجاب جرم است و پلیس موظف است با آن برخورد کند و امروز تمرکز دشمن در جنگ نرم در حوزه عفاف و حجاب است، پس دختران و زنان ما باید از فتنه های دشمن در امان باشند.

در ادامه حجت الاسلام سرافراز دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به لزوم احیا دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در عظمت واقعه عاشورا و حماسه کربلا همین بس که با گذشت ۱۴۰۰ سال از آن،نه تنها فراموش یا کمرنگ نشده، بلکه هر سال بر عظمت آن افزوده شده و دل های مشتاق بیشتری را در سراسر جهان به سوی خود جلب می‌کند.

حجه الاسلام سرافراز در ادامه بیان داشت: فلسفه قیام عاشورا احیا امر به معروف و نهی از منکر بود و امام حسین (ع) نیز برای اقامه این واجب قیام کرد و در حقیقت قیام اصلاح طلبانه و استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و جور بود.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از تعداد ۷۰ نفر از فعالان این عرصه تجلیل شد.