اتوبوس مسافربری سرشب پایانه مسافربری مشهد را به مقصد اصفهان ترک کرد. مسافران این اتوبوس که بیشتر زائر بودند و به شهر خود بازمی‌گشتند نمی‌دانستند که ساعاتی دیگر حادثه‌ای در پیچ یک جاده در انتظارشان نشسته و آن‌ها را به مشهد برمی‌گرداند.

حادثه خونین برای ۲۱ مسافر اتوبوس زائران اصفهانی در جاده مشهد
کلانشهر:اتوبوس با 25سرنشین به مقصد اصفهان حرکت کرد. مسافران در خواب بودند که به کیلومتر 65جاده مشهد به تربت‌حیدریه رسیدند، اما ناگهان آرامش شبانه جایش را به یک حادثه شدید داد و در میان داد و فریاد مسافرانی که ترسیده بودند، اتوبوس به دلایلی نامعلوم از جاده منحرف شد، پیش از واژگونی راننده توانست تعادل خودرواش را مهار کند.

همان ضربه ناگهانی و فرار‌ ناگهانی تعدادی از مسافران که قصد داشتند زودتر اتوبوس را ترک کنند، منجر به مصدومیت و گرفتاری تعداد زیادی از مسافران شد. با اعلام حادثه به جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی، با دستور سیدرسول شخصی زارع، معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان، سه تیم با دو خودرو آمبولانس و یک دستگاه ست نجات از پایگاه‌های شهید ملک‌آباد مشهد و گرماب تربت‌حیدریه به محل حادثه در ورودی رباط‌سفید، اعزام شدند.

تیم‌های اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه به ارزیابی و تثبیت صحنه و انجام خدمات اولیه برای مصدومان حادثه اقدام کردند. در این حادثه 21‌نفر مصدوم شدند که از سوی امدادگران هلال احمر و تکنیسین‌های اورژانس‌، به بیمارستان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهید کامیاب مشهد منتقل شدند