پرحلم معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان؛

سردیس «سایه» به زودی در رشت نصب می شود


۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۶:۴۳ | کد خبر: ۲۴۸۷۰ چاپ

طبق برنامه‌های پیش بینی شده قرار بود سردیس برنزی ساخته شده به دست یکی از کاربلدترین مجسمه سازان ایران یعنی هادی ضیاالدینی هم در مراسم بزرگداشت آقای ابتهاج رونمایی شود

سردیس «سایه» به زودی در رشت نصب می شود
اختصاصی کلانشهر:محمد پرحلم معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان در گفت وگو با کلانشهر از نصب سردیس امیرهوشنگ ابتهاج در رشت خبر داد.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان توضیح داد که مدیران حوزه هنری از حدود سه ماه قبل تلاش‌های خود را برای برگزاری بزرگداشتی در خور شان امیرهوشنگ ابتهاج شاعر بزرگ معاصر را شروع کرده بودند.

او افزود:اما متاسفانه این شاعر متولد رشت، نوزدهم مردادماه درگذشت و برنامه‌ای که انتظار داشتیم استاد «سایه» در آن شرکت کند یا در جریان برگزاری‌اش باشد را باید بدون حضور ایشان در آینده‌ای نزدیک برگزار کنیم.
پرحلم افزود:طبق برنامه‌های پیش بینی شده قرار بود سردیس برنزی ساخته شده به دست یکی از کاربلدترین مجسمه سازان ایران یعنی هادی ضیاالدینی هم در مراسم بزرگداشت آقای ابتهاج رونمایی شود.


                            هادی ضیاالدینی مجسمه ساز در دیدار با امیرهوشنگ ابتهاج

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان با ذکر این نکته که هدف مدیران حوزه هنری برگزاری مراسم و نصب سردیس آقای ابتهاج طی روزهای آینده در رشت است گفت:امیدواریم طی یک ماه آینده و پس از تدفین ایشان در رشت،جانمایی مناسی برای سردیس برنزی این شاعر انجام شود تا علاقه‌مندان استاد در استان گیلان و دیگر نقاط کشور آن را رویت کنند.

نظر شما:

security code