کشف 98 کیلو تریاک در رشت


۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۵ | کد خبر: ۲۵۰۱ چاپ
کشف 98 کیلو تریاک در رشت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف 98 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بار آبمیوه یک دستگاه تریلی در محور رشت - سروان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سرهنگ احداله احدی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت‌ انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خودرو پژو 405 (اسکورت) و تریلی متهمان در محور رشت - سراوان شناسایی و متوقف شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از بار آبمیوه تریلی مورد نظر 98 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم 34 ساله به همراه 5 همدست 30، 35، 36، 37 و 41 ساله‌اش دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر به طور شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه موادمخدر است.

نظر شما:

security code