معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوان می‌گوید حضور بانوان در هر ورزشگاهی که شرایط ورزشگاه آزادی را داشته باشد و سکوی ورود و خروج تفکیک شده داشته باشد، بلامانع خواهد بود.

حضور بانوان در هر ورزشگاه دارای سکوی تفکیک‌شده، بدون مانع است

کلانشهر: سینا کلهر در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار کرد: اتفاق خیلی خوبی بود و امیدوارم حضور بانوان ادامه دار باشد و کمک کند ورزشگاه فضای فرهنگی پیدا کند. امیدواریم در آینده امکانات و خدمات بهتری تامین شود تا کاستی‌ها برطرف شود.

 

او درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌های شهرهای دیگر گفت: ورزشگاه آزادی به عنوان ورزشگاه معیار است و هر ورزشگاهی شرایط این ورزشگاه را داشته باشد و سکوی و ورود و خروج تفکیک شده داشته باشد و خدمات لازم ارائه شود، حضور بانوان بلامانع است. البته مشکل حمل و نقل، روشنایی و پارکینگ در شهرستان‌ها وجود دارد اما اگر مشکل این زیرساخت‌ها برطرف شود، حضور بانوان امکان پذیر است. ‌

 

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوان اضافه کرد: شعارهای بانوان خوب بود و به آقایان نشان دادند چگونه می‌شود هوادار بود. کسی بی ادبی نکرد و امیدوارم این بازی نمونه‌ای برای بازی‌های بعد شود. بانوان کار ما را در فرهنگی شدن ورزشگاه‌ها راحت تر کردند. از سکوها دیدید که حضور هواداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت ورزشگاه و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور هواداران بهره مند شویم. هدف ما این است که سکوها بهینه سازی شود و ارائه خدمات بهتر از این شود. جایگاه بانوان باید بهتر از آقایان باشد.  

 

او درباره آخرین اقدامات برای حضور هواداران ایرانی در ورزشگاه‌ها گفت: ۱۲ هزار بلیط اضافه برای هواداران ما گرفته و فروخته شد. فدراسیون هم ۱۷ هزار بلیط فروخته است. در سری اول پنج هزار و در سری دوم ۱۲ هزار بلیط را فروختند. سه هزار و پانصد بلیط هم به خانواده فوتبال و پیشکسوتان داده می‌شود. دو هزار بلیط هم قطری‌ها به ایران اختصاص خواهند داد و ما دوست داریم این بلیط را بین مردم تقسیم کنیم.

 

کلهر اضافه کرد: البته هنوز نتوانستیم این مساله را قطعی کنیم. بخشی از این بلیط به مردم و بخشی هم به نهادهای فرهنگی تعلق می‌گیرد. تاکید می‌کنم به نهادهای فرهنگی تعلق می‌گیرد نه نهادهای سیاسی. قطر برای نهادهای سیاسی راهکاری جداگانه دارد و با این راهکار از نهادهای سیاسی دعوت خواهد کرد.

 

او درباره هزینه‌های حضور تماشاگران در جام جهانی گفت: با صحبت‌هایی که با سازمان هواپیمایی شد، قرار شد هزینه ایاب و ذهاب به شکلی باشد که ۵۰ درصد از هزینه‌ای که اعلام کرده بودیم، کمتر هزینه شود. امیدوارم این مساله محقق شود. تلاش این است بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون هزینه ایاب و ذهاب شود.

 

حضور دکتر سجادی در قائم‌شهر بیان کرد: ورزشگاه شهید وطنی بزرگ‌ترین پروژه امسال بود که باحضور دکتر سجادی افتتاح شد. البته ۳۰۰ پروژه دیگر هم هستند که در هفته دولت افتتاح خواهند شد.

نظر شما:

security code