رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت محور چالوس خبر داد.

در محورهای شمالی چه خبر است ؟ ترافیک عجیب و غریب!
کلانشهر:سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهارکرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان در هر دو مسیر رفت و برگشت در محدوده سه راهی چلاو در محور هراز هستیم. همچنین ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده گیلاوند و آزادراه قزوین-رشت در محدوده رودبار نیز مشاهده می‌شود.

وی گفت: ترافیک در مسیر آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و زادراه قزوین – کرج محدوده های گلشهر و پل فردیس نیز پرحجم و روان گزارش شده است.شیرانی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌ها نیز گفت: محورهای مواصلاتی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۶ ممنوع است. محور چالوس، واقع در استان‌های مازندران و البرز، از امروز هفتم شهریور لغایت تا هشتم شهریور، از ساعت ۸ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده ‌ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به انسداد سایر محورهای مواصلاتی کشور گفت: محور ریگان-ایرانشهر، لاسم-ارجمند و تهران-امامزاده داوود مسدودند.شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.