از جدیدترین خودروی کرمان موتور در رشت رونمایی شد؛

جک جی ۷ سریع ترین سدان مونتاژ داخل


۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۲۱:۳۹ | کد خبر: ۲۵۳۰۵ چاپ

کلانشهر-طی مراسمی در رشت از جدیدترین خودروی کرمان موتور که یک سدان فست‌بک مدرن به‌نام جک جی 7 ( KMC J7) است رونمایی شد.

رضایی مدیر واحد فروش نمایندگی۳۴۰۳ در مراسم رونمایی جک جی 7 گفت: خودروی جدیدی که توسط کرمان موتور در رشت رونمایی شده سدان فست‌بک مدرن به‌نام جک جی 7 ( KMC J7) است.

به گفته رضایی کرمان موتور تقریبا در اکثر قالبهای کراس اور و پیکاپ و سواری،اتومبیل‌هایی در اختیار مشتریان قرار داده بود و جای خودروی اسپرت خالی بود که حالا با رونمایی از جک جی 7 ،یک سواری اسپورت هم به این پکیج اضافه شد.

 

خودرو J7 با ظاهر اسپرت اکثر آپشن‌های روز را دارد.

 رضایی توضیح داد: J7 که کرمان موتور در اختیار ما گذاشته از یک موتور 4 سیلندر بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ و مجهز به فناوری GDI با قدرت 172 اسب بخار در دور موتور 5500 دور بر دقیقه بهره می‌برد که با توجه به بهره‌مندی از پیشرانه قدرتمند و وزن کلی ۱۴۸۵ کیلوگرم، شتاب جک جی ۷ کم‌تر از 8 ثانیه است که می‌توان لقب سریع‌ترین سدان مونتاژ داخل را به آن داد.

از جمله مشخصات رفاهی خودروی جی7 میتوان به سانروف پانورامیک،استارت دکمه ای،آینه های جانبی تاشونده برقی مجهز به گرمکن،فرمان چرمی با طرح دی،صندلی های اسپورت،کنسول میانی مجهز به سردکن،شارژر وایرلس،8 بلندگو،قابلیت تنظیم حالت رانندگی،گرمکن صندلی،نمایشگر مرکزی 10.4 اینچی دیجیتالی،صندوق عقب برقی و... اشاره کرد.

راه های ارتباطی جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرایط فروش

@kermanmotor3403

01333240777

01333255355