شرایط ثبت نام در طرح مسکن ملی تغییر کرد


۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۰ | کد خبر: ۲۵۴۶۹ چاپ

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شرایط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تغییر کرده، گفت: در شرایط جدید، همه افراد از جمله کارکنان و کسانی که پیش از این، حدود ۲۰ سال پیش وام دریافت کرده بودند یا مسکن دارند هم می‌توانند در نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

شرایط ثبت نام در طرح مسکن ملی تغییر کرد
کلانشهر:«رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار، اظهار کرد: نحوه تأمین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه مثل اعضای بهزیستی، کمیته امداد و... مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سهم وام آنها از محل صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک پایین جامعه 
وی با یادآوری اینکه ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای این افراد در دست اجراست و حداکثر ظرف یک سال آینده واگذار می‌شود، افزود: برای تأمین مسکن کارکنان دولت، وزارت راه و شهرسازی با همه وزارتخانه‌ها توافقنامه‌ای امضا کرد تا با زمین خود وزارتخانه‌ها یا با تأمین زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با تأکید معاون اول رئیس جمهور، وزارتخانه‌ها موظف شده‌اند برنامه ساخت واحدهای مسکونی برای کارمندان خود را تا روزهای آینده ارائه دهند، اضافه کرد: ساخت مسکن برای کارمندان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

قاسمی با بیان اینکه شرایط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تغییر کرده است، افزود: در شرایط جدید، همه افراد از جمله کارکنان و کسانی که پیش از این، حدود ۲۰ سال پیش وام دریافت کرده بودند یا مسکن دارند هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.